Rum House (https://www.rumhouse.cz/)
Reklamační řád
- Oprávněná reklamace: V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši.
- Neoprávněná reklamace: Spotřebitel nemá nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv).
- Uplatnění reklamace: V případě reklamace nás kontaktujte na e-mail: info@rumhouse.cz
- Způsob a lhůta pro vrácení peněz: Vrácení peněz probíhá po dohodě se spotřebitelem, bankovním převodem na jeho účet.
- Vyrozumění spotřebitele o vyřízení reklamace: Spotřebitel je na základě reklamačního protokolu informován, že podávající převzal zboží do reklamačního procesu, (kdy ho převzal a jaká bude doba předpokládané nápravy). O vyřízení je spotřebitel informován e-mailem na registrační e-mailovou adresu.